
Denník mobility č.1
Mgr. Katarína Šmihulová
Názov vzdelávania: Tablets, Apps & Web 2.0 im Deutschunterricht
(tablety, Apps & Web 2.0 na vyučovaní nemčiny)
Termín: 26.9. - 30.9.2016
Miesto: IIK Düsseldorf, Trainingszentrum Palmenstr. 25, Düsseldorf, Nemecko
Výstupy:
- https://sites.google.com/site/deutschinpoprad/home - pracovná verzia mojej webovej stránky, ktorú sme vytvorili na vzdelávaní
- https://getkahoot.com/ - vytváranie interaktívnych online cvičení a hier (učiteľ)
- https://kahoot.it/ - online cvičenia a hry (žiak sa prihlási pomocou hesla na stránku s interaktívnymi online cvičeniami)
- https://learningapps.org/ - interaktívne online cvičenia
- https://tricider.com/ - online ankety a brainstorming
- https://goqr.me/ - tvorba QR-kódov
- https://mal-den-code.de - QR-kódy na vymaľovanie
- https://padlet.com - písanie, brainstroming, spätná väzba, formulovanie cieľov/výsledkov, zbierka slov/obrázkov a pod.
- www.pixabay.com - legálne obrázky, videá, grafiky s licenciou
- https://commons.wikimedia.org/wiki/Hauptseite - legálne obrázky, videá, hudba
- https://www.socrative.com/ - interaktívne online cvičenia, kvízy, testy, súťaže v tímoch
- https://learningapps.org/ - interaktívne online cvičenia
- www.quizlet.com - online cvičenia s flash kartami, súťaže, online hry
- https://www.mindomo.com/ - vytváranie pojmových máp
- https://www.wordclouds.com - slovné bubliny
- https://www.plickers.com - online ankety, zisťovanie spätnej väzby
- https://openstreetmap.org - mapy sveta, možnosť vybrať určitú časť mapy
- https://maps.google.de - mapy sveta, plánovanie ciest, zobrazenie trasy
- https://www.lyricsgaps.com/ - hudobné videá, texty piesní, cvičenia na dopĺňanie textu
- https://www.stadtpanoramen.de - panorámy miest v Nemecku
- https://www.shell.de/aboutshell/our-commitment/shell-youth-study-2015.html - Shell Jugendstudie - ankety o mladých ľuďoch v Nemecku
- https://www.dw.de/deutsch-lernen/ticket-nach-berlin/s-32294 - zážitky mladých ľudí z ciest po Nemecku
- https://www.goethe.de/lrn/prj/tnb/deindex.htm
"The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein."