Denník mobility č.6


"Spice up Formal Education!" - Non-formal education to improve the learners motivation!!

Využívanie aktivizujúcich metód na zabezpečenie rovnováhy medzi používaním mobiliných aplikácií a interaktívnych vzťahov v triede pre zvýšenie motivácie žiakov

Meno: Ing. Gabriela Krížovská

Dátum mobility: 11.7.- 19.7.2017

Miesto: Gibraltár, Veľká Británia

Prehľad aktivizujúcich metód, s ktorými sme pracovali:

  • Ice-breakers: spoznávanie sa
  • Extrémne udalosti - katastrofická hra: https://bit.ly/2uOJk6c 

    Okrem získania informácií o pripravenosti na katastrofy hráči si vytvárajú zručnosti, ako je kritické myslenie, budovanie koalícií, uprednostňovanie zdrojov a prispôsobovanie sa zmenám. Hra je ideálna pre teambuilding a učenie sa niečoho v tomto procese! Táto hra dáva hráčom pohľad na to, čo je potrebné na vybudovanie hodnôt v komunite tvárou v tvár katastrofe. Hráči musia spolupracovať pri rozhodovaní a riešení problémov počas pútavej, rýchlej simulácie katastrof.

    • Energizer: energizujúce aktivity

Just Add a Word - pridaj iba slovo https://bit.ly/2urhJFw 
Dobré rozprávanie si vyžaduje logiku a tok myšlienok. Niektorí účastníci sú viac spokojní s prúdom rozprávajúcich príbehov týmto spôsobom a často sa stanú viac zdatnými v budovaní sebavedomia.
Ciele nástroja:
1. Pomôcť jednotlivcom premýšľať.
2. Ukázať, že každý člen skupiny / tímu prispieva k výsledku.
3. Stimulovať kreativitu.

    • Get to know each other: spoznajme sa

Rhymed capitals - Rýmované hlavné mestá https://bit.ly/2tty8rK 
Hra s cieľom pamätať si každého člena.
Ciele nástroja:
- posilniť zručnosti účastníkov v tvorivosti;
- uistiť sa, že sa účastníci pamätajú navzájom;
- účastníci sa stretnu s inovatívnym spôsobom;
- vybudovanie "mýtickej" mapy Európy.

  • Team building: budovanie kolektívu

Marshmallow Challenge - aktivita na posilnenie kolektívneho ducha https://www.youtube.com/watch?v=rC3wcwDQfmI 

Spaghetti Marshmallow Challenge je aktivita pre začiatočníkov v dizajnovom myslení s cieľom praktizovať prototypovanie v testovaní. Aktivita, ktorá je naplánovaná na 45 minút, ale môže byť aj kratšia, dáva skupinám 3-4 študentov príležitosť zažiť, aké je to, ako sa buduje spolu. Sprostredkovateľ používa otázky na vyriešenie problémov, ktoré poukazujú na to, ako študenti pracujú ako tím, ktorý vytvára niečo spoločne.

    • Group building activity: aktivity budujúce kolektív

    Partnerstvo v oblasti mikropodnikov a sociálnych akcií: https://bit.ly/2upavDG 

    Zvýšiť informovanosť pracujúcej mládeže v oblasti podnikania a sociálnych opatrení a poskytnúť pracovníkom s mládežou nástroje na podporu mladých ľudí, ktorí majú záujem o založenie vlastného podnikateľského alebo komunitného projektu.

    Príručka MESAP poskytuje poradenstvo mládežníckym organizáciám, ktoré chcú vycvičiť vlastný personál pri poskytovaní podnikových a sociálnych akčných programov.

    Manuál digitalizácie pre podnikanie je nástrojom na používanie troch kľúčových digitálnych nástrojov, ktoré môžu pomôcť podnikom, ako aj samostatnému riadeniu a finančnému riadeniu (Trello, Wavapp, Mailchimp).

    Trello: https://trello.com/b/ud59t1fL/trello-android-app  aplikácia na virtuálnu spoluprácu s kýmkoľvek a kdekoľvek

    Wavapp: https://www.waveapps.com/  aplikácia na spravovanie svojho virtuálneho podniku v oblasti financií

    Mailchimp: https://g.co/kgs/HJA8TV  aplikácia na prehľadné zasielanie mailov pre virtuálnych spolupracovníkov

"The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein."  

© 2016 Agentúra WEBX. Hlavné námestie 5, Bratislava, 811 01
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky